השוואת מחירים

השוואת מחירי מוצרים באינטרנט עשו מהפכה צרכנית אדירה והובילו להורדת מחירים חדות.
באמצעות אתר, הצרכן והספק יוכלו ליהנות מהקנייה ומהמכירה בצורה מבוקרת ואובייקטיבית. 
גם עסקים קטנים שבדרך כלל הקושי שלהם לשווק את עצמם יוכלו ליהנות ממגוון רחב של לקוחות ולהגדיל את היקף המכירות שלהם.
אנחנו באים לעשות סדר בג׳ונגל המחירים של שירותי הקניות, טיולים, אינטרנט, וטלוויזיה בעולם.
המטרה שלנו היא לצמצם את סל הוצאות החודשי שלך ולמצוא בתוך שניות את המוצרים הכי משתלמת בכל תחום.  כיום חנויות מוכרות מגוון עצום של מוצרים במחירים שונים ובאיכות שונה . לאחד יש את המוצר במגוון צבעים לשני במגוון גדלים, קשה לפלס את הדרך בין כל המחירים. השונים ולקרוא את כל האותיות הקטנות. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן!!!
איזזי מציעה השוואת מחירים פשוטה, מעודכנת ומקיפה. אנחנו סורקים מדי יום את המוצרים שמציעות החנויות השונות במגוון תחומים החל מחופשה חלומית לפריט הקטן ביותר, עוקבים אחרי המחירים וכל האותיות הקטנות, ומבטיחים למצוא את המוצר המתאים ביותר.
אתר איזזי הוקם למטרת השוואת מחירים ברחבי העולם וממגוון רחב של ספקים. דבר המביא נוחות לצרכנים. ללא יציאה מהבית ובזבוז זמן על חיפושים והשוואות באופן עצמאי.
לבעלי עסקים קטנים וגדולים :
האתר עזור לספקים ברחבי העולם להגדיל את היקף המכירות ולהגיע ללקוחות חדשים.
קידום מכירות באינטרנט זה תחום רחב שכולל מגוון שיטות שניתן ליישם בתחום השיווק באינטרנט על מנת להגדיל את הפניות ובסופו של דבר את המכירות של העסק בערוץ האינטרנטי.
בטח שמעתם כבר את המשפטים הבאים
"תן לי לחזור אליך"
"תן לי לחשוב על זה"
"זה יקר לי"
"נפגעתי מחברות קידום בעבר, במה אתה שונה מהאחרים?"
ועוד המון....
בתור בעל עסק זו מלחמת הישרדות יום יומית להילחם על כל לקוח, האם יקנה, האם יחזור, האם תצליחו לשלם את ההוצאות בסוף כל חודש?
בדרך כלל הלקוח מרגיש לא בנוח בשיחה. (סגנון דיבור, גישה, וכדומה) בעיה זו בדרך כלל נובעת משיטת המכירה, או מגישת המכירה.
הטיפול בבעיה זו היא לתת הרגשה ללקוח שהוא כאן הבוס. עליכם להעניק לו אתר עם מגוון רחב של מוצרים ואפשרויות בחירה וכמובן להציע לו את המחיר הטוב ביותר . ללקוח חייב להיות תחושת בטחון, שלא מרמים אותו.
למכור, למכור, למכור.....
זו הטעות הראשונה במכירה. הלקוח מרגיש שאתם מוכרים לו ולא מספקים לו שירות (כלל הבסיס במכירות – אל תמכור יותר מידי, תן שירות אדיב ובעל ערך, והשאר כבר יגיע.
הפתרון הוא פשוט –שירות הלקוחות, הוא האלמנט החשוב ביותר בעסק למכירות באינטרנט. רוב האנשים לא אוהבים להרגיש שמוכרים להם דיבורים. תציגו את מגוון המוצרים הרחב באתר ואנחנו נעשה כבר את העבודה במקומך!
נשמע חרוש? נשמע ששמעתי את זה כבר. נשמע – נו ברור שאפשר למכור דרך האינטרנט. אבל, המציאות היא, שבעלי עסקים רבים, לא הטמיעו עמוק במוחם הקודר את התובנה לעשות מחקר שוק. יש המון מתחרים וחייבים לדעת לשווק את הדברים בהם אתם טובים..
אתרו את קהל היעד האידאלי שלכם וחקרו איפה הם נמצאים ברשת (פורומים, אתרי קניות, בפייסבוק ובאתר איזזי השוואת מחירים. צריך לזכור שכל לקוח אוהב לחקור את מה שקונה ועושה סקר שוק . והשיטה הנפוצה ביותר היא אתר השוואת מחירים ברשת.
האינטרנט הוא כבר מזמן חלק מהיום יום של כל אחד ואחת מאתנו. השימוש בו נעשה מהבית, מהמשרד ולאורך כל היום דרך המכשיר הנייד שכבר מזמן לא משמש רק לביצוע שיחות. עבור בעלי עסקים ומותגים מדובר במהפכה של ממש אשר דורשת גם התייחסות פרסומית. קידום מכירות באינטרנט זמין עבור כל עסק, גדול וקטן ואינו מחייב השקעה תקציבית גבוהה, אלא נכונה ומדידה..
אם בעבר היו העסקים, הגדולים והקטנים, משקיעים בפרסום במדיה המודפסת, ברדיו ובטלוויזיה, היום זה לא מספיק ולא תמיד אפשרי. בעלי עסקים גדולים מבינים כי האינטרנט יכול לזמן אליהם לקוחות רבים, לכוון דעת קהל ולייצר מכירות. כאן, מה שטוב לעסקים הגדולים רלוונטי וזמין עבור העסקים הקטנים אשר יכולים להשתמש בתקציב קטן יותר כדי לייצר גדילה משמעותית של המכירות.
. באינטרנט הגעה אל קהל יעד ממוקד בעזרת הרשתות החברתיות והגדרות נכונות יכולת להשפיע על כמות המכירות. אפשר לבחון את ההצלחה בכל רגע נתון. קידום מכירות באינטרנט שונה משיטת הפרסום הישנה בה היה על העסק לרכוש “חבילת פרסום” יקרה ולהתחייב אליה. האינטרנט מאפשר ניהול קמפיינים בצורה גמישה, בחינת התוצאות תוך זמן קצר ושליטה בתקציב. יש לזכור אם בחרתם למכור באינטרנט, השלב הבא יהיה לבנות מודל עסקי לחנות שלכם. זה לא חייב להיות מודל מסובך או מורכב במיוחד, ולמען האמת, אפילו כדאי שהוא יהיה קצר, פשוט וקולע. הגדירו את קהל היעד שלכם, קבעו את סוג המוצרים שתמכרו ובנו את התשתית הפיננסית (חישובי עלויות, משלוחים, ביטוח, חומרי גלם ואריזה, מיסים, פרסום וכו') כדי ליצור תמחור נכון ומדויק שיימנע מכם הפסדים.
וכל השאר פשוט מאוד... הלקוחות יגיעו עד אליכם ! למרות שהדבר נשמע פשוט יש לזכור כי קידום המותג שלך באינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מקידום העסק ועל כן הוא חייב להתבצע בשיתוף משרד פרסום או באמצעות אתר השוואת מחירים שעושה גם לצרכנים וגם לספקים את העבודה
כשאיזזי נכנסת לתמונה:
אתר איזזי היא אובייקטיבית לחלוטין וללא העדפה כלשהי לחברה, או ספק מסוים. אנחנו מפרסמים את כל החנויות בשוק לפי פרמטרים אובייקטיבים של מחיר.
אנחנו משתדלים לשקף תמונה בהירה ככל האפשר של המחירים בשוק ומציעה לגולשים שירות חינמי לחלוטין.
השירות שלנו ללקוח אמין ומיומן ומנוהל במעקב צמוד ע"י צוות האתר
  • אנחנו דואגים שהמוצרים שיופיע באתר אכן נמכרים ונמצאים במלאי.
  • האתר מעניק אפשרות למעקב צמוד למחיר הנמוך ביותר באמצעות התראה ומייל אישי ללקוח פיתחנו שירות חדש שבו אנו מצעים לצרכן אפשרות הצעת מחיר על מוצר שהוא מעוניין בו, ואתר ישלח את ההצעה שהציע מיד למגוון רחב של ספקים
  • במידה ואחד הספקים יסכים למחיר, יוכל הספק לייצור קשר ישיר עם הלקוח.
  • אתר איזזי דואג לפרטיות הספקים והצרכנים!
באתר איזזי נוכל לספק ללקוחות מידע רחב על אלפי מוצרים באמצעות הסבר מפורט ומעמיק על המוצר 
אנו שמחים שבחרתם באתר איזזי ומבטיחים להפוך את חווית הקנייה והמכירה לחוויה רווחית ואמינה לגולשים שלנו!
בהצלחה!
https://www.izzi.co.il/

תגובות